Bara för att jag är snäll !

Borde nog sova snart, ska upp 07:45 imorgon :--(

Satt här och chatta med hiiri, och tänkte på lite saker. Tänkte på att man ska vara självisk och tänka på sig själv men ändå vara glad för andras skull. Hiiri är jätteglad just nu för en sak, och även fast jag sitter här och lyssnar på typ så deppiga låtar som det bara går så blir jag ändå så glad för hans skull. Jag menar, hur underbart är inte det att veta att din bästa vän är lycklig? "Jag är glad om du är glad" you know?

Ska som sagt försöka hinna skriva ett inlägg imorgon innan jag åker..
puss och kram sålänge, om jag inte hinner skriva imorgon så hörs vi på fredag! ♥



okej hej i look fat.. men i love you hiiri ♥


Kommentarer
Postat av: Alexander Hosby

Älskar dig med hiiri, allways will :)<3

2010-08-09 @ 09:13:55
URL: http://www.mondoblog.se/hosbys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0