förlåt!

Har inte hunnit skriva så mycket idag, åkte hemifrån vid 3 kanske, åt grekisk mat här i älvsjö med mamma, den åkte vi och storhandlade :) När vi kom hem så bytte jag om osv, och drog ut med rebecca! så nu är jag äntligen hemma :D

Tänkte på en sak nyss. "Jag älskar dig" . 3 ord som sårar lika mycket som de gör en lycklig. Det är så lätt att bara säga det, men att verkligen mena det är en annan sak. Och hur vet man om någon verkligen menar det, när han/hon säger "jag älskar dig"?  svårt att veta. jaja, nog med johanna goes filosof talk, haha! men seriöst, tänk på det! Jag går inte runt och säger att jag älskar varje person som jag möter på stan :D människor fattar tydligen inte värdet av dessa 3 ord. :s

Imorgon ska jag till IKEA med mamma och köpa ett nytt skrivbord till mig :) Sen ska vi kolla på hundvalpar!! med mamma, Noona och hennes mamma! ååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0