Höst..

Sorry dudes, men det är höst nu. Höll på att frysa ihjäl när jag va påväg hem.. ska kanske berätta vart jag har varit?

Vi va i skolan i nåra timmar, fick mitt schema! den är faktiskt bra :D aja, efter skolan chillade vi i liljeholmens centrum med Ariana, sen åkte vi till solna för att träffa Leroy, och jag skulle träffa Noona. Noona kom till Solna där vi väntade på henne, vi åt lite, drog till fridhemsplan, besökte sfs, åkte till odenplan, träffade Ida, hon åkte hem och jag och Noona fortsatte vidare till barkaby där hennes mamma väntade på oss, vi åkte till bro för att kolla på små hundvalpar hos Yvonne :) Sen körde Noonas mamma mig till barkaby, fick vänta på tåget i en kvart och det va verkligen kallt ute.. och nu är jag här!

Mitt schema då;

Måndag
11:30 - 16:00
Tisdag
08:00 - 14:30 (Håltimme 10:30 - 11:30)
Onsdag
08:00 - 11:00 (!!♥)
Torsdag
08:00 - 16:00
Fredag
08:00 - 15:20 (Håltimme 10:00 - 11:40)

det enda som suger är att vi börjar 8 nästan varje dag.. fast jag bor ju ändå ganska nära skolan, tur för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0