Imorgon igen!

Har vart hemma ett tag nu, men jag har ju lagat mat, känner mig duktig :D

Va ju och sola med min sötnos Rebecca idag, syns inte så mycket.. därför blir det nog mer solning imorgon! Ska träffa Ida som vill sola så jag ska nog också göra det (a) måste ju bli snyggt brun. ;) Nu när sommaren tyvärr är över så är det ju inte så lätt att bara gå till nån strand och tro att man ska bli brun.

Gud vad härligt det känns! Känner mig som en helt ny person. Har bara slutat tänka på allt dåligt. Jag har försökt men nu är jag trött på det, jag ska inte va den enda som kämpar :) Är mycket gladare och så.. love it

CIAO ♥

ps. hade kameran med mig idag men glömde ta bilder.. heh.. sorry (a)
 tar bilder imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0