Jag hatar när mamma frågar..

.. om jag har planer för dagen?
inte? bra, då kan du städa och diska! Så är det alltid, har lärt mig att säga "ja mamma, jag har planer.."

.. vem jag smsar med?
Du vet mamma, det tillhör faktiskt inte dig. Om det skulle va så att nån helt random skulle börja bomba mig med sms så skulle jag väl säga det till dig. Men du vet själv myyycket väl att jag smsar med någon kompis, du behöver inte alltid veta med vem.

.. vart mina pengar tog vägen?
heh.. ja. okej du kanske har rätt till att veta såna saker, men det var ju faktiskt du som gav mig pengarna, och därmed är det mina pengar, right? och du visste att jag skulle slösa bort allt. snabbt.
 och det va ju länge sen jag fick pengarna.. ja, 2 dagar är rätt så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0