Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig..

Hade planerat att bara ligga på soffan och kolla på en massa olika filmer och desperate housewives, äta godis, chips och ballerina kladdkaka.. Det som fattas är godiset och tv:n.. eller tv:n fattas ju inte men jag orkar inte flytta på mig så.. åh. ska nog göra det snart (a) Blir nog nån riktig tjejig film & en till. Vågar inte kolla på någon läskig nu när jag är ensam (inte för att jag skulle våga göra det när jag är med någon heller..) Såg ju faktiskt The unborn med Ida innan jag åkte på barnlägret! Usch.. den var verkligen jättehemsk.. aldrig mer!

Får väl se hur det blir, skriver i alla fall sen!

Ps. bilderna har itne kommit upp på facebook än :) imorgon får jag bilderna från igår i alla fall, och snart får jag nog bilder från barnlägret också! Så det blir en massa bilder sen ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0