Måste bara skriva av mig lite..

Okej, jag börjar bli så trött på vissa personer. Visst, alla gör misstag men det här är inget misstag, eller jo, det är ju precis vad det här är. ett stort misstag. att man litar på någon, sen blir man besviken och sårad, litar på personen igen bara för att man är så dum och faktisk tror på att allt kanske blir bättre, men nej, vad händer? Jo, du blir sårad igen. Nu är jag så trött på det här. Förlåt, men så är det bara. Mitt liv är inte heller så perfekt, verkligen inte. Jag tål inte heller allt. Det har hänt en massa saken under en vecka, och jag orkar bara inte mer. Har tappat matlusten helt och hållet, lyssnar typ bara på sad songs, gråter nästan varje dag, känenr mig tom, hjälplös, vad kallas det? Depression. Och nej det är verkligen inte bara saken som jag precis skev om. Det har hänt en massa annat också.

skriver mer senare, måste dra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0