Okej, förlåt!

Förlåt, men mitt liv är verkligen tråkigt så det finns ingenting att blogga om, heh.. eller nej, kanske fel att skylla på det, jag är väl bara lite lat av mig, sommarlov ju :)

Sitter här och lyssnar på mina 2 nya favoritlåtar, kan länka dom i slutet av detta inlägg!

Dagens planer är iaf att träffa min kära hiiri som jag saknat så mycket vid 12, och efter det träffar jag min underbara ida! när jag är hemma ska jag även träffa Rebecca c, min granne typ som jag kännt sen jag var typ 6 år eller något, skön brud säger jag bara, hahah! ;) 

Vet inte om jag skrev det sörut, men jag kom in på plusgymnasiet! är verkligen jätteglad! Sökte till HV- linjen inr. stylist, som min älskling ariana! så vi ska gå i samma skola i 3 år till! ♥ Skolan börjar den 23:e augusti kl 9 och jag längtar verkligen :D

ps. kan inte fatta hur vissa kan va så omogna?  




jag vet, darin, men lyssna på låten, så fin!




bra va?

♥ johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0