såja!

Nu börjar man få igång det här igen ;)

Skolan börja ju på måndag, plusgymnasiet heter skolan jag går i :) Verkar bra, fast alla är lite blyga av sig så det är rätt så tyst för det mesta :) men det blir bättre snart, får ju veta vilken klass jag ska gå i imorgon..! lite nervös faktiskt, men det är verkligen inte lika pirrigt som första skoladan (ville bara spy för att jag va så nervös..) Och nästa tisdag.. hm.. vad får jag då? jo, en Macbook ! Varje elev får en varsin, och om man går ut med godkända betyg så får man behålla den ! Jag gillare, haha!

Nej men anledningen till varför jag hade lösenordskyddat bloggen var för att jag raderade nån text från designen när jag skulle göra allt lite finare, och så smart som jag är så sparade jag det också.. så jag har inte hunnit/orkat fixa det men im back now!

Har småshoppat lite dom här dagarna, och detta är det jag har köpt;



var tvungen att rita den rosa tröjan på paint (som egentligen är beige/vit..) för att jag inte hittade en bild på nätet.. och min kamera dog så jag kan inte ta en bild själv.. haha (a)
allt kommer från H&M!
psst, jackan kostade bara 149 kr, finns även i svart..!


Kommentarer
Postat av: Sofiia

Ofta ni FÅR en MACBOOK?! ;OO avviiis

Saknaar dig Johannaa <33

2010-08-27 @ 17:38:38
URL: http://ofhuhtanen.blogg.se/
Postat av: lollarn

ASSÅ JAG BA LOL EN MACBOOK SLÄNG DEN I SJÖN

2010-08-28 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0