Sur

Åh vad sur jag är för att nån gubbe ska komma hit och klippa gräset redan vid 8?!och nu gör han nåt med jag vet inte vad, men det låter så jvla mycket! Ingen respekt, folk har ju faktiskt sommarlov..

Idag när jag tvättade bort sminket (glömde göra det igår, slarvig som jag är) så tänkte jag på att jag skulle kunna berätta vilka produkter jag använder för att försöka hålla min hud fräsch ;)

Först börjar jag med



Dock finns den inte kvar på så många ställen.. :(
(den använder jag alltså på kvällen)



ansiktsvatten från nivea young



Daily gel wash från Clearasil



Och så avslutar jag med "control shine gel cream" , man får jättelen hy av den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0