What the fuuu..

Okej vad är det med mig? Det är väl inget fel på mitt liv. Livet är inte lätt. Jag får inte alltid som jag vill, det får ingen. Så jag ska försöka fortsätta att le och vara glad. Ingen/Inget ska få mig att må dåligt. Det är bara jag som överdriver. Så är det. Alla är ju ledsna ibland, men det går över. Tänker bara på mitt eget bästa, vi lever ju bara en gång, tänker inte slösa den tiden på att deppa. Jag vet, om man är deprimerad så är det inte så lätt att komma över det, och inte bara tänka så som jag gör nu. Så lätt är det inte. Det var därför jag satte stopp för det innan det gick för långt..

som sagt, jag är så lycklig för att jag har en pappa som förstår och hjälper mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0