I really don't get it.

Satt och tänkte på en sak inatt. Varför vill tjejer vara smala? Själv tycker jag att det är 10000 x snyggare att va lite mullig och ha kurvor. Det är inte så snyggt att va smal. Ska jag säga haha, de flesta tror att jag lider av anorexi eller något, det är inte kul alls. Men jag kan inte göra något åt det själv, hur mycket jag än äter och äter så blir jag inte fetare. "lucky you" tänker säkert flera, men det suger verkligen att inte kunna g upp i vikt. Jag vill verkligen göra det, men kan inte. Det är så mycket snyggare med kurvor och fett lite här och där, haha, men seriöst, så är det. Liksom kolla på bilderna här under;
En lång och smal tjej..
eller en normal, kurvig ? så jäkla mycket snyggare!
Alla är vackra, även fast man inte har den kroppen man drömmer om. Snälla ni, låt bli att klaga om att ni är feta i min närhet, ni är verkligen inte det. Älskar er för de ni är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0