långt inlägg.

Okej, måste bara få skriva av mig lite. Jag har varit jätte tjurig i snart två veckor, har inte fått träffa Isaac pga en sak som hände, tänker inte ta upp det här. Och jag är även besviken på en "vän". Jag menar, vad hände med att hålla kontakten? Det va ju du som bröt våra band.. Jag ville inte att det skulle bli såhär, jag ville ha dig vid min sida livet ut, du var min bästa vän.. Men du ville tydligen inte det. Tårarna bara rinner när jag nu inser hur falskt du betedde dig mot mig så länge, och fortfarande gör. Du vet säkert inte ens att denna text handlar om dig. Du förstår inte hur ledsen jag är, hur mycket jag gråtit bara för dig. Jag kanske överreagerar, det var ju inte en sån stor grej men ändå, man gör inte så mot sina bästa vänner, och det var precis det jag trodde vi var, för evigt.

aaanyway..

Fyller år på torsdag! Äntligen 16, haha! Då kommer noona hem till mig och vi ska
baka en liten tårta eller något, som varje år, mys! ♥

Ps. ni 95or ska väl söka till gymnasiet nu? PLUSGYMNASIET is the shit, vi har;

Stylist
SPA
sam
hotell & resturang typ
musik

bästa skolan! :)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Grattis Johanna!

2010-12-16 @ 07:38:01
Postat av: Hanna

Grattis Johanna finaste Blomster <3

2010-12-16 @ 12:49:08
URL: http://hannare.blogg.se/
Postat av: Alexander

Vill alltid finnas på din sida och kommer alltid att finnas här för dig. På jullovet kommer vi att ha så awesome, längtar redan :D Grattis love <33

2010-12-16 @ 14:08:37
URL: http://nattstad.se/hosbys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0