Today



Sov över hos elin, fan va kul vi hade, haha! Tro mig, ni vill inte veta :) Vi satt och lyssna på pussycat dolls, så jävla bra ;D Vi drog till stan ganska tidigt, shoppade lite, sen drog jag hem, fixade mig snabbt, mamma körde mig till isaac (som fyller år idag, grattis älskling♥) och där var jag då och chillade med honom och hans släkt :)

Imorgon ska vi bara städa och fika i skolan, härligt, haha, går från 10-12, inte illa va? ;) Och på tisdag har vi julavslutning, då blire LOOOOOV! äntligen! kan inte säga att jag är skoltrött, har inte så mycket plugg, men att gå upp vid 7 varje morgon är ju fan helt stört :O




hahaha jag garvar läppen av mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0