anna gästbloggar!

Hejjjjj! : ) Jag kan inte svenska längre.... Jag var i Ecuador i 10 månader. Så, jag bor i Finland i Uleåborg. Jag heter Anna och jag är 17 år. Johanna är min kusin och min bästa vän. : ) Och.. y egentligen jag vet inte vad vill jag skriver. Jag ska berätta någonting om mit år i Ecuador..

Jag åkte till Ecuador i augusti 2009 och kom tillbaka 23:e juni 2010.. alltså den här onsdagen. Första veckan där i ecuador träffade jag en kille vars namn är Angel. Han var min host-systers bästa vän och jag träffade honom nästan varje dag. 30:e september frågade han mig om jag ville bli hans flickvän. Självklart sa jag ja eftersom jag alltid hade gillat honom.
Jag såg honom nästan varje dag och det dröjde inte länge innan jag blev förälskad i honom. Vi spenderade 10 underbara månaden tillsammans. Han var enda skälet till att jag var lycklig där... Jag vet att han är den rätte för mig.

Förra tisdagen var den värsta dagen i mitt liv för att jag var tvungen lämna honom dit.. Men vi ska alltid vara tillsammans även om det är 11447 km mellan oss. Han kommer kanske till Finland i jul och jag ska säkert åka till Ecuador nästa sommar. Och senare när vi är färdiga med skolan ska vi bo tillsammans men vi vet inte vart än...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0