I know.

Okej, i know i know att jag skulle uppdatera hemma hos isaac, men det va lite svårare än jag trodde, både noona och isaac satt där och retade mig, och jag kunde skriva ordentligt.. Så jag skriver ett lite längre inlägg nu ;)

Så vi drog hem till isaac, kollade på the human centipede, den var vidrig, men trodde faktiskt att den skulle varit värre.. Sen kolla vi på torkel i knipa, haha så jävla skön, fast jag somna nånstans i slutet, och vakna när den tog slut :/ Efter det började vi kolla på en annan komedi, minns inte vad den heter, men det är den där med white cassle/castle/casstle, hahah (stavning, whatever!) Eftersom att jag vaknade så blev jag hyper och orkade inte ligga ner och kolla på film, så vi bestämde oss för att göra något annat, men det va bara chill :) Vi drog hem vid halv 2 tiden, åt pizza och gick och la oss, noona va tvungen att dra vid 6.. usch!

That's it !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0