Johnny ♥

Jaghar en vän, bästa vän rättare sagt, som heter Johnny. Jag vill tacka honom för allt han gjort, för att han helt enkelt alltid funnits där och stöttat mig när jag har mått dåligt. Jag kan alltid prata med honom om allt, och han lyssnar och hjälper mig. Han är även den roligaste personen jag vet, han kan förvandla mina tårar till skratt, även så att jag gråter för att jag skrattar så mycket. Alla borde ha en vän som Johnny, en som verkligen alltid finns där och bryr sig, en som man aldrig vill förlora. Jag försöker verkligen mitt bästa, men det är svårt att vara en lika bra vän som han är,det går bara inte. Jag kommer aldrig släppa taget om honom, det vet han.

Tack för allt Johnny Matias Toivanen, du är underbar! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0