Sur

Är hemma, sov över hos ida, hennes data va lite fuckad så kunde inte blogga då :)

Ska iväg om nåra timmar igen, blir rålis once again med klassen, vissa kunde inte komma igår så let's try again haha! Sen har jag lite planer för kvällen också ;)

Rubriken.. ja, jag är sur. Dels för att prinsessan gifter sig idag, okej visst, kul, men varför ska det va så överskattat? usch.. jag vill också att människor ska planera sina resor med sl när jag gifter mig, staten får betala allt, och jag ska även få en egen SPÅRVAGN.. överdrivet eller..?

Sen är jag även trött på att människor ska hålla på, man kan inte lita på någon längre. har faktiskt bara 1 person som jag kan lita på upp till 100%.

det var väl allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0