varning, jag är sur.

Jag blir så sur på att folk tror att dom kan bestämma allt åt mig, att dom beter sig som att jag inte skulle ha nåt liv alls. människor har tydligen svårt att acceptera att alla tänker olika, ingen är perfekt. och att man tar åt sig och blir jävligt sur om man bara försöker hjälpa till, wtf säger jag bara. som jag sa, ingen är perfekt och jag vet att jag verkligen inte heller är det, men vissa kan ta och bete sig som människor för en gångs skull.. du är verkligen inte bättre än alla andra, sluta lek att du är det, vill bara spy på dig äckel, eller inte, du är inte ens värd det.

och orka att man ska ta upp något som hände för flera år sedan.. get ovet it.

var bara tvungen, thank you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0