en tråkig morgon börjat med ett tråkigt inlägg!

Ditt beteende
Elak eller snäll: beror väl på :D snäll i guess :)
tystlåten eller högljudd: vääääldigt tystlåten i början
Tjaffs eller slåss: tjaffs
Mysperson eller festperson: myys♥

Kärlek

Är du singel nu: nej
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande: oui
Hur länge va du och din senaste pojkvän tillsammans: en månad, får se hur länge det håller denna gång!
Hur stor va ålders-skillnanden på dig och din pojkvän: 3 år
Har du någon gång varit otrogen: aldrig
Vem strulade du med senast och när? pojkvännen, igår
Tycker du att det är mysigt att pussas? nej blä. jo, det är det :D
Är du oskuld: nej
Är någon du haft sex med en ful: nej
Har du haft sex i någon kompis hem: nej
Har du tackat nej till sex: ja
Vad tycker du om våldtäkter: hemskt 
Ditt äldsta hångel?  22-23,typ

Utseende
Vad har du för hårfärg:
brun
Vad har du för ögonfärg: jag vet inte! :(
Hur lång är du: 175
Vad har du för skostorlek: 38-39
Vad har du för BHstorlek: 75b
Är du nöjd med din kropp: nej
Är du nöjd med dina bröst: nej
Är du nöjd med din längd: nej :D ahah gud va negativ jag låter..

Om killar

Killar som jämt går i mysbyxor: jag bryr mig inte
Killar med tatueringar: varför inte
Killar med långt hår: inte fööööör långt som på tjejer, men kill-långt hår = ♥♥♥ 
Killar med smink:  huii♥ haha okej nej kanske inte.. på kändisar!
Killar med piercingar: ♥
Killar som slåss: nej tack
Killar som är emo: cute :)
Killar som är punkare: fint
Killar som idrottar: :D

Har du några piercingar:
Öronen, wohoo..
Har du någon tatuering: nej
Söt eller snygg? söt? 
Vad tror folk om dig? jag vet inte, dom får väl tro vad dom vill.
Vad får du oftast komplimanger för? lite allt, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0