mihihi


Favoritcafé: åh gud.. svårt val. alla är mysiga!
Favorittidning: Läser inte så mycket tidningar, cosmo kanske!
Favoritplagg i garderoben just nu: hm, nästan allt funkar, har ingen favorit :)
Byter gärna garderob med: min vän ida männistö!
Vanligaste färgen på mina kläder: blir nog svart :D
Sminktips till allmänheten: om du inte kan sminka, sminka dig inte alls, det ser bättre ut då. hahah gud va taskig jag är..
Mitt rum kan beskrivas som: helt okej !
Mig själv med tre ord: blyg, fnittrig, glad :D
Jag tränar: aldrig i livet säger jag bara! datan -> kylskåpet -> datan
Jag ville bli när jag var liten: lärare! haha
Nu vill jag bli: Stylist :)
Humör just nu: Hungrig!
Är det nåt du absolut inte äter: Finns en massa saker :D
Hur många kuddar sover du med: 2 :)
Morgon- eller nattmänniska: Inget av dom, jag är trött hela tiden haha! men på morgonen är jag bara sur och grinig, på kvällarna är jag bara trött men det klarar jag, så jag tar nog natt!
Sparare eller slösare: Sparare! i wish.. slösare på hög nivå
Bästa film: The notebook är så fin<3
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två!
Bio eller promenad: Både och.
Är du kittlig: Jag? kittlig? neeej... (a)..
Största svaghet: Oj. kommer inte på något, finns jättemycket saker!
Det här är jag bra på: sitta vid datan och tjocka mig med en massa godis. åh godis..
Chips, morötter eller godis? GODIS!! och chips
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : städat och stökigt, försöker hålla det städat
Kaffe, te eller inget? KAFFE
Har du en besatthet? mina vänner, min pojkvän och facebook, hahah!



Kommentarer
Postat av: ootruma

hahaha rum : stökigt & städat

MY ASS JOHANNA HAHA

2010-11-18 @ 17:52:54
Postat av: Hanna

The notebook är bästa filmen. <3

2010-12-06 @ 15:54:03
URL: http://hannare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0