If karma doesn't hit you, I fucking will.

Förlåt, är superseg idag, har bara suttit bänkad framför datan i flera timmar nu!

Tänkte ändå skriva ett typiskt johanna inlägg innan jag går och lägger mig.

Varför, varför gjorde du så mot mig? Hur kunde du? Hur kan man seriöst göra så mot någon. Hur sover du om nätterna? Skulle fan inte klara av att vara du, så lågt att göra så mot mig. Om någon så borde du verkligen bry dig om mig och ens försöka hålla kontakten. Jag skulle ifs inte va den första som du gör såhär mot, men det här är mycket värre. Trodde faktiskt aldrig det om dig. Nu förstår jag vad hon alltid har pratat om. Du har verkligen sårat mig, jag är så besviken på dig, och jag vet inte om jag kan förlåta dig längre, du är inte värd mina tårar.

God natt mina kära söta läsare, love ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0