People change..

.. things go wrong, shit happens, but life goes on.

Varför ska vissa bara bli mer omogna när de egentligen ska växa upp? Tycker riktigt synd om vissa, de tror att de verkligen är något. Försöker få andra att må dåligt när de inte kan inse att det är dom själva som mår dåligt. Nu verkar det som att jag tar åt mig, att någon har sagt något som gjort mig sur, men nej det är inte så. Tänkte bara tillbaka i tiden då vissa verkligen fick mig att må jättedåligt, då jag aldrig gjorde annat än tog åt mig allt någon sa, allt förutom det positiva.

Har ni märkt att jag alltid skriver såna här inlägg på kvällen..? Haha.

"Just look them in the eyes and say, 'baby you know what? i'm a star" - Lady Gaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0