Whenever you are gone


i just wanna be with ya

Jag måste sluta äta så mycket godis! Jag mår lite illa igen.. hihi (a)

Allt är okej nu, nu har vi löst våra problem och jag är verkligen taggad upp till 100, om inte mer! Det enda som suger är att ida ska stanna i finland sen, så jag får gå runt själv på båten imorgon med mamma :( Eller så sover jag bara :) Ida tar med sin kamera till båten, min är jättedålig men jag kan ju försöka ta nåra bilder med den också. :)

Taio Cruz är så jävla grym, jag älskar honom, man blir verkligen taggad när man lyssnar på hans låtar! + att han har nåra fina låtar också. Länkar mina favoriter i nästa inlägg :)

pusuuuuu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0