årsresumé (vadå 3 dagar senare..?)

Tänkte också skriva ett sånt här, kul för båda mig och er! ;)

Januari

Haha, inget intressant faktiskt. Kollar på kalendern som jag har i mobilen, men allt jag ser är prov prov prov, och ännu jer prov, öppna hus då och då! Pluggis månaden!



Februari

-
ll- , men har för mig att man skulle söka till gymnasiet här.. eller? antrar att det var stressigt, haha.

Mars

Haha omg, fick äntligen se Tokio hotel live, haha. så som jag hade längtat i flera år, även fast jag inte längre kände för att gå dit, men kom igen liksom, om man har väntat så länge så varför inte? Det va grymt iaf, ångrar inte att jag gick :)



April

Norrnäs, påsklägret. Det var.. mys? Jorå, det va askul, faktiskt :) Och valborg, med bästa människorna i rålis / smedis, saknar!



Maj

Grönan med Tessan och Emelie! Damn va kul det va:) ♥
Arianas fest.. inga kommentarer! så jääävla nice!
LADY GAGA, med alexander hiiri! take me back säger jag bara!
Finska ambassaden med förra 9:na.. yey!
Isaac började hälsa på i sfs väldigt ofta.. hm, wonder why? ;)
Berlin med världens bästa människor! saknar er!♥
Bal, riktigt fint vare!









Juni

Åt som kungar med förra klassen på la rouge ("vilka har råd att äta här?! "rika.. kändisar.. och 9b!")
Förra klassen hade mys hos förra läraren, paulina!
Avslutning.. det värsta jag vart med om. inge mer om det!
Blev tsm med isaac för första gången, haha :) gulleplutt!  ♥





Juli

Va i finland.. haha, inte mycket som händer då!
Eller jo, var det visst. va lite lessen i ögat, blev ju dumpad :(




Augusti

Barnlägret med Minna, Janiina, Carla och Megan! fyfan va kul det va! :D nästa år igen!
The voice, damn va varmt det va, haha :)
Gymnasiet, och inte vilket gymnasium som helst, PLUSgymnasiet! bästa skolan!
Va lite smådeppig här, haha cheer up emo kid!




(bilden tillängnad dig, isaac, hahah!)



September

Började träffa isaac igen.. dock bara som vänner!



Oktober

Blev tillsammans med isaac, 10/10 2010 ♥
Tjejkväll!
Kryssning med Ida, bästa ;)





November

Namnceremoni, isaacs brorsas son! theo är söt som en ängel!
Maata näkyvissä, awesome once again! nästa år igen :)
Gymnasiemässa, intressant :D



December

Sweet 16 ! (a)
Lov, äntligen ♥
Julafton, mys!
Nyår, ja.. inge mer om det.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0