kör på en "dagens" lista

Dagens vill ha: pengar!
Dagens klädsel: väldigt chill, en tjocktröja och mjukis :)
Dagens smink: som vanligt :)
Dagens frisyr: hahah, ofixad!
Dagens händelse: isaac kom hit :)
Dagens låt: Sofijah - när livet sviker (haha, fan va det verkar som att jag typ älskar sofijah)
Dagens planer: att isaac skulle hem till mig?
Dagens saknad: Du vet vem du är.
Dagens dummaste: Isaac som failade ganska rejält minst 4 gånger idag!
Dagens sjuka: sorg
Dagens drog: isaac 8)
Dagens roligaste: "DET ÄR JAG SOM...." hahah!
Dagens favorit: jag :)
Dagens köp: mat, hihi!
Dagens godis: saltlakrits
Dagens humör: glad och ledsen
Dagens ord: ing1! hahaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0